آقا کارو

به افتخار سامی اومدیم ایجا، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، ج*ن*س*ی و اقتصادی

آقا کارو

به افتخار سامی اومدیم ایجا، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، ج*ن*س*ی و اقتصادی

پ ن پ

شاید لغت کثیف اون مفهوم رو نمی رسونه، مثلا می دونم آدم کثیفی هستم، ولی هم چین دلم حال نمی آد باهاش. باید یه چیز دیگه ای به جاش به کار برد. یه جوری که معلوم کنه چقد کثیفم. یا اصلا، یه چی دیگه، اصلا کثیف هستم یا نه؟ یعنی این کارایی که می کنم و فقط من دارم انجام می دم و برا همین می گم کثیفم یا نه همه انجام می دن و منم که فقط فکر می کنم کثیفم. آقا میلاد که همیشه بهم می گه که تو واقعا هرزه ای ، یعنی اونم یه جورایی نظرش مثل منه، ولی نمی گه کثیفی. همین آقا میلاد می گه که کارو ما رو جامعه گرگ کرده، اون روز می گفت نمی دونی چه گرگی شدم . یا اصلا یه چی دیگه، اگه واقعا کثیفم، چرا خب اونا نمی دونن که کثیفم و نیان سمتم. بد جور گیر کردم توش.

اصلا بی خیال این، همین ایمان خودمون. یعنی اسکل تر از این آدم من ندیدم. البته می خوام به سازمان این لغت گذاری اینا پیشنهاد بدم که از این پس به جای واژه اسکل، بگن ایمان، باور کنید برای کسایی که ایمی رو می شناسن حق مطلب بیشتر ادا می شه. این آدم تو ایران هیچی نمی شه، باید جم کنه بره اون ور، این جا این جور آدما در جا می زنن، اعتقاد داره به سالم بودن و از این جور مزخرفا، الان هم سر کار باور کنید تنها کسی که واقعا کار می کنه این اسکله ( یا همون این ایمانه) در مورد دختر پسر هم اعتقاداتی مثل نظامی داره، هم چین می ره تو بحر عشق و عاشقی که آدم می گه برو یره. باید مثل من و آقا میلاد گرگ باشه، نه!!!؟؟؟؟

این هم نیز بگذرد. این و هویجوری گذاشتیم چون دوستی منتسب به عاشق کارو اومده و می گه کجونی، ما هم گفتیم هستیمممم :). امروز کلی کار خوب انجام دادم، برا دو تا از بچه ها کار گیر آوردم و کلی ازم خوشحالن. ما هم در عوض یه شام ناقابل می گیریم ازشون که حداقل یه سپاسگذاری مادی ازم کرده باشن و اون دنیا خرشونو نچسبم. دلم هوای آب موز کرده، سراغ ندارید ؟؟؟ :(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد