آقا کارو

به افتخار سامی اومدیم ایجا، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، ج*ن*س*ی و اقتصادی

آقا کارو

به افتخار سامی اومدیم ایجا، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، ج*ن*س*ی و اقتصادی

ریدمان

یعنی اگه به شخصه خودم می رفتم تو دفاع و همون مصی گودی می رفت نوک حمله، از این یه مشت بی غیرت بهتر بازی می کردند. یه مشت ایکبیری و ریغو رفتن تو زمین خب همین می شه. حیف من که از سر کار پا شدم اومدم خونه که این بازی رو نگا کنم. بجاش مینشستم با آقا ایمان چرخ صنعت این مملکت رو می گردوندم، یه آبم روش. یعنی همین نیم ساعت پیش عشقم PP مفتضحانه باخت. بله آقاااااااا.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
تسلیت می گم ..
درست میشه .. اتفاق مهمی نیافتاده که ..
بی خیال

آره بابا، فقط گفتم حیف وقتم که گذاشتم پاش

صفورا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

اگه ببره جای تعجبه منم میخواستم نگاه کنم گفتم حیف وقت

آقا یه سوال واسه چی اونروز گل آخرو ازشون قبول کردن؟
مگه توپ ماله استیل آذین نبود؟

وقت داشتین به وب منم سر بزنین

ای بابا، اون بازی تموم شد و رفت. هر چند که به شخصه معتقدم که بهترین بردی بود که تا حالا دیده بودم، دلم خنک شد. حتی از بازی منچستر و بایرن سال 99 هم بیشتر بهم چسبید. ولی خداییش این بازی اعصابمو خورد کرد :(.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد