آقا کارو

به افتخار سامی اومدیم ایجا، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، ج*ن*س*ی و اقتصادی

آقا کارو

به افتخار سامی اومدیم ایجا، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، ج*ن*س*ی و اقتصادی

اخراجی 4

دل تنگی؟؟؟!!!!

کاش می دونستم که چی می خوام و چی نمی خوام. نمی دونم می خوام یا نمی خوام. خیلی وقته خیلی جرفا رو دلم مونده، ولی نمی گم. نمی گم تا خودش بیاد و بگه جون من بگو، جون من هر چی می خوای بگو. اون وقته که دهنم باز می شه. اون وقته که هر چی می خوام و نمی خوام و می گم. اون وقته که دوباره آروم می شم. هر کی رسید بهم گفت ولش کن، فراموشش کن، آخه قربون شکلتون برم، اگه فراموش کنم چی برام می مونه، یه سال تموم هر چی داشتم و نداشتم و ول کردم، هر چی شد گفتم بیخیال همه چی درست می شه. درخته داره جون می گیره. یه سال!!! تو دو ثانیه تموم شد. گفت جدا گفتم جدا. گفت خداحافظ گفتم بای. چرا خداااا؟؟؟ اگه ولش کنم، خودمو ول کردم. به هیچی اندازه این امید نداشتم، همین بود؟؟؟؟ فردا پس فردا میاد و می گه اشتباه، هاهاها، فقط می خندم. می گه برا همیشه، بازم می خندم. می گه حق با تو بود، می خندم. می گه ببخش، بازم می خندم. می گه هر چی تو بگی، آخ جون مردم از خنده. می گه دوست دارم، وای می سم، می زنم زیر گریه، یه سیگار در میارم، روشن می کنم و فوووووووت. چراااااا؟؟؟؟ از بس که کله شقم، از بس که احمقم، از بس که دوسش دارم، از بس که دوس داشتنیه. امشب کسی خونه نیست. تا فردا صبح فروغ می خونم. سیگار می کشم. دوسش می دارم. دوست دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد